Promocje
Mydło Morning Shower Almara Soap (krótki termin ważności)
Mydło Morning Shower Almara Soap (krótki termin ważności)
28,00 zł 25,20 zł
/ szt.
szt.
Olej z ostropestu tłoczony na zimno 250 ml Krukam (krótki termin ważności)
Olej z ostropestu tłoczony na zimno 250 ml Krukam (krótki termin ważności)
32,00 zł 28,80 zł
/ szt.
Kajmak bez dodatku cukru 260 g Krukam (krótki termin ważności)
Kajmak bez dodatku cukru 260 g Krukam (krótki termin ważności)
17,00 zł 15,30 zł
/ szt.
szt.
Balsam do ciała w kostce 4 Szpaki (krótki termin ważności)
Balsam do ciała w kostce 4 Szpaki (krótki termin ważności)
39,00 zł 29,25 zł
/ szt.
szt.
FAQ

Jak będzie spakowane moje zamówienie?

Staramy się prowadzić naszą firmę jak najbardziej ekologicznie, dlatego wszystkie zamówienia pakujemy w kartony z drugiego obiegu i wykorzystujemy papierowe wypełniacze - również z drugiej ręki. Produkty sypkie pakujemy podwójnie do torebek z papieru z recyklingu, a środki czystości nalewamy do uprzednio wyparzonych słoików z drugiego obiegu. Kartony zaklejamy papierową taśmą, która w 100% podlega recyklingowi.

Do zamówień z dostawą do paczkomatu lub kurierem dołączamy mały gratis - mydełko, próbkę kosmetyku lub produktu spożywczego. Jeśli nie życzysz sobie takiego prezentu - daj znam znać w komentarzu do zamówienia :)

Zobacz film o tym, jak pakujemy przesyłki! 

 

Jak szybko realizowane są zamówienia?

Większość zamówień udaje nam się zrealizować w przeciągu 1-2 dni roboczych. Tempo realizacji zamówień zależy od ilości złożonych zamówień, w okresach zwiększonego ruchu w sklepie (np. przed świętami) czas oczekiwania na zamówienie jest wydłużony. 

 

Czy mogę domówić coś do już złożonego zamówienia?

Jak najbardziej! Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, możesz połączyć je z następnym. Składając nowe zamówienie wybierz jeden z darmowych odbiorów osobistych, żeby nie płacić za wysyłkę po raz drugi. W komentarzu do nowego zamówienia napisz prośbę o połączenie tego zamówienia z wcześniejszym zamówieniem o numerze X i opłać nowe zamówienie.

 

Nie dostałam/em informacji o przyjęciu do realizacji, wysyłce lub gotowości do obioru zamówienia. Co teraz?

Niestety zdarza się, że nasze maile wpadają do spamu. Jeśli od złożenia zamówienia minęło kilka dni i nie otrzymałaś/eś żadnej informacji, koniecznie sprawdź folder spam. Jeśli tam również nie znalazłaś/eś maili od nas, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Wtedy rozwiążemy wszystkie problemy :) 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium