Jak będzie spakowane moje zamówienie?
Staramy się prowadzić naszą firmę jak najbardziej ekologicznie, dlatego wszystkie zamówienia pakujemy w kartony z drugiego obiegu i wykorzystujemy papierowe wypełniacze - również z drugiej ręki. Produkty sypkie pakujemy podwójnie do torebek z papieru z recyklingu, a środki czystości nalewamy do uprzednio wyparzonych słoików z drugiego obiegu. Kartony zaklejamy papierową taśmą, która w 100% podlega recyklingowi.
Do zamówień z dostawą do paczkomatu lub kurierem dołączamy mały gratis - mydełko, próbkę kosmetyku lub produktu spożywczego. Jeśli nie życzysz sobie takiego prezentu - daj znam znać w komentarzu do zamówienia :)
Zobacz film o tym, jak pakujemy przesyłki!
Jak szybko realizowane są zamówienia?
Większość zamówień udaje nam się zrealizować w przeciągu 1-2 dni roboczych. Tempo realizacji zamówień zależy od ilości złożonych zamówień, w okresach zwiększonego ruchu w sklepie (np. przed świętami) czas oczekiwania na zamówienie jest wydłużony.
Czy mogę domówić coś do już złożonego zamówienia?
Jak najbardziej! Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, możesz połączyć je z następnym. Składając nowe zamówienie wybierz jeden z darmowych odbiorów osobistych, żeby nie płacić za wysyłkę po raz drugi. W komentarzu do nowego zamówienia napisz prośbę o połączenie tego zamówienia z wcześniejszym zamówieniem o numerze X i opłać nowe zamówienie.
Nie dostałam/em informacji o przyjęciu do realizacji, wysyłce lub gotowości do obioru zamówienia. Co teraz?
Niestety zdarza się, że nasze maile wpadają do spamu. Jeśli od złożenia zamówienia minęło kilka dni i nie otrzymałaś/eś żadnej informacji, koniecznie sprawdź folder spam. Jeśli tam również nie znalazłaś/eś maili od nas, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Wtedy rozwiążemy wszystkie problemy :)