Zwroty i reklamacje

Zwrot zamówienia

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz zwrotu i wyślij go nam wraz ze zwracanym produktem/produktami. Koszt przesyłki zwrotnej jest na koszt kupującego.

Zwracane produkty należy wysłać na adres naszego sklepu stacjonarnego we Wrocławiu:

Na Gramy. Sklep bez plastiku
ul. Grabiszyńska 212/U6
Wrocław, 53-235

Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności zostanie zlecony nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwracanych produktów.

 

Reklamacja

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer zamówienia, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.

3. Reklamowany produkt należy wysłać na adres naszego sklepu stacjonarnego we Wrocławiu:


Na Gramy. Sklep bez plastiku
ul. Grabiszyńska 212/U6
Wrocław, 53-235

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie. Aby tego dokonać, napisz na sklep@nagramy.pl.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrot dokonanych przez Ciebie płatności zostanie zlecony nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas reklamowanego produktu.

 

 

Produkt dnia
Bio Brokat - Frosty Ministerstwo Dobrego Mydła
Bio Brokat - Frosty Ministerstwo Dobrego Mydła
52,00 zł
/ szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium